środa, 13 listopada 2013

Do wygrania naszyjniki i bransoletki z koralików


       Obiecałam częściej się odzywać, wiem...Ale w momencie kiedy myślałam, że już mam z górki okazało się, że przed sobą mam górę, którą mogę porównać z Mount Everest. Na ten moment już nic obiecywać nie będę ale poproszę o mocne kciuki za szybkie rozwiązanie problemów. Cóż, wszystko wyjaśni się 20 listopada i wtedy mam nadzieję będę w końcu mogła powiedzieć co się dzieje.

        Tak jak dziś wspomniałam na Facebooku postanowiłam na przekór losowi oraz w nagrodę dla wszystkim osób, które mimo blogowej posuchy odwiedzają izabellart.blogspot.com małą rozdawajkę. Okazja w sumie też jest bo 17 listopada rok temu opublikowałam swój pierwszy post. Nigdy nie sądziłam, że blogowanie to taka fajna sprawa, przede wszystkim dzięki temu nie zwariowałam na bezrobociu no i miałam jakieś wytłumaczenie na ciągłe gromadzenie materiałów w mieszkaniu, "przecież muszę szyć, na bloga..." biedny mój chłop już nawet się nie pytał co w tych paczkach jest :)

Do rzeczy!

Zasady konkursu:

  •  przewidziałam 3 nagrody:
       1 miejsce - dowolny naszyjnik/kolia ze strony izabellart.pl
       2 nagrody pocieszenia - dowolne bransoletki ze strony izabellart.pl
  • losowanie odbędzie się 15 grudnia więc prezenty zdążą przed świętami
  • należy wspomnieć o konkursie w jednym ze swoich postów
  • wystarczy jedno zdanie w którymś z postów, nie oczekuję osobnego z informacją o konkursie
  • w zdaniu proszę napisać o którą z nagród walczycie ( z linkiem do odpowiedniej kategorii strony: http://izabellart.pl/bizuteria/kolie.html lub http://izabellart.pl/bizuteria/bransoletki.html)


np. Biorę udział w konkursie gdzie można wygrać bransoletki z koralików
np. Konkurs u Izabellart - do wygrania kolie


  • zostawić pod tym postem komentarz z linkiem do swojego posta
  • jeśli ktoś ma ochotę może dodatkowo umieścić banner na stronie głównej bloga z linkiem do tego posta




P.s. Powodzenia!





2 komentarze:

  1. tak bywa w zyciu ze nie zawsze sie uklada jakbysmy chcieli.ktos inny juz nam ten plan wczesnie ulozyl, trzymam kciuki za pomyslnie zakonczenie.... Pozdrawim cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną biżuterię tworzysz i chętnie wezmę udział w konkursie.
    Link z informacja na moim blogu:
    http://lubieszyc.blogspot.com/2013/11/rozdawajka-u-izabellar.html

    Trzymam kciuki żeby wszystko się wyprostowało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń