wtorek, 12 lutego 2013

szara sukienka z eko-skórką


                Miała być bluzka, później tunika a skończyło się na sukience. Ten Burdowy model jest już niczym legenda, pojawił się chyba na każdym blogu szyjącej dziewczyny. Stwierdziłam, że kolej na mnie. 

                Wykorzystałam ostatnio zakupione materiały, zarówno skaj jak i dzianina są mocno elastyczne toteż cała sukienka jest bardzo wygodna oraz...ciepła. Skaj ma milutki meszek na lewej stronie i grzeje lepiej niż nie jeden sweterek.

               Płaszczyk z kolei to moje przeróbka wielkiej męskiej marynarki z ciuchlandu. Będąc ostatnio na "łowach" kupiłam ją za 1zł :) I jak tu nie kochać ciuchlandów?! Stan idealny, złote guziki, warta podjęcia trudu przeróbek. Podczas pracy zrobiłam wiele zdjęć więc postaram się niebawem dodać mój pierwszy tutorial.







P.S. Muszę zmienić fryzurę...Póki co postanowiłam nic nie ścinać ale nie mam pomysłu co dalej. 

Iza


44 komentarze:

  1. Fajowe te wstawki a jaki to wykrój bo chyba przeoczyłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest model 123a z września 2012. Szukam na burda.pl rysunku technicznego ale nie umiem odnaleźć.
      Czy to możliwe, że nie ma tam wszystkich modeli które pojawiły się w danym miesiącu?

      Usuń
    2. Często nie dodają wszystkich modeli. Ale zawsze można poszukać na niemieckiej stronie Burdy :)

      Usuń
    3. Ja na osince sprawdzam jak coś trzeba, tam raczej mają wszytko http://www.osinka.ru/Zhurnaly/2012/burda/burda_09/slides/19.html

      Usuń
    4. Ja także korzystam z www.osinka.ru.Warto tam zajrzeć.

      Usuń
  2. Mnie się sukienka bardzo podoba :) Włosy też, ja bym nic nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje. Na zrobienie płaszczyka z marynarki chyba nigdy sama bym nie wpadła więc gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, ale najbardziej czekam na tutorial z przeróbką marynarki, bo mam dwa płaszcze z SH do przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, ale obawiałabym się zbytniego pocenia w rękawach ze skaju ;] Fryzura dobra, nie zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !!! Nie pomyślałam o tym :) Fak :P Teraz będę ciągle niuchać czy nic nie czuć ode mnie :))))))

      Usuń
    2. w nowej Burdzie wspominają o napotnikaci, więc uszyc takie i po problemie:) wszystko ładne fryzura też:)

      Usuń
  6. Świetny jest ten wykrój, a sukienka wygląda rewelacyjnie. Dobry pomysł z tymi przeróbkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się opatrzyłam na Twoją tuniczkę to stwierdziłam, że muszę mieć coś dłuższego niż bluzka :)

      Usuń
  7. Płaszczyk masz na wypasie. Guziki są świetne i całość z sukienką pod spodem wygląda idealnie:) no a sukienka fiu fiu, żadne tam niuch niuch:D Przecież wiadomo że nie na lato;p

    OdpowiedzUsuń
  8. piękną masz sukienkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka:) Fajnie się komponują szarości z tą ekoskórą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszła Tobie ta sukienka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż się uczę blogować chciałam napisać - sukienka super prosta ale z pazurem , tak jak cała stylizacja . Fryzura moim zdaniem pasuje do Ciebie ja bym nie zmieniała ale jak to mówią "kobieta zmienną jest"

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka REWELACYJNA! Jeszcze jej nie szyłam, ale chyba też muszę o niej pomyśleć. A płaszczyk po prostu prześwietny. Co do fryzury to ja bym zmieniła na Twoim miejscu bo ta Cię troszkę postarza i nie wyglądasz przez to na swój wiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dramat, że ludzie "dają" mi ponad 35 lat. Czas to zmienić :)

      Usuń
    2. to ile Ty masz lat :) ?? bo rzeczywiście na 18tke nie wyglądasz:)

      Usuń
    3. Jestem rowniez za zmiana fryzury, ten czarny kolor za powazny dla Ciebie,moze jakies pasemka???albo pozbyc sie grzywki(mam namysli zapuscic)

      Usuń
    4. Ps.a sukienka naprawde super wyglada!moze tez sie skusze na nia...

      Usuń
  14. Super sukienka, ja jakoś tak do skaju nie jestem przekonana, bo jak to prać wogóle, można w pralce?? Ale poza tym super jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że czeka mnie pranie ręczne ;) Moja pralka chodzi jak czołg więc sporo rzeczy piorę ręcznie. Może kiedyś się dorobię lepszego sprzętu :)

      Usuń
  15. Świetna sukienka!! Bardzo ładnie Ci w takim kolorze :-)
    Płaszczyk też super, z sukienką fajnie się komponuje.
    Twoja obecna fryzura bardzo mi się podoba, ale rozumie że czujesz potrzebę zmiany - czasami tak bywa ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Wyglądasz bosko! Ja z włosami też mam zawsze problem, bo chiałabym coś zmienić, ale szkoda obcinać bo długo zapuszczałam, a coś można by było podciąć itd. :) standard u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne! po tylu komentarzach zachwytu, co bym teraz nie napisała - będzie zwykle, więc oh ah poprosze o więcej! ;D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Wy to robicie, że udaje Wam się kupić cokolwiek za 1 zł? W najtańszych lumpeksach wagowych u mnie żadne ubranie nie waży tak mało by tyle kosztować, a jeśli system wyceny ustala jakąś ogólną cenę, to nie jest to mniej niż 2-3 złote.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację w tym ciuchlandzie zwykle jest o wiele drożej ale robili jakąś wymianę towaru i wszystko przecenione. Biegałam jak szalona między wieszakami. Jak człowiek widzi takie ceny to ma większą motywację by coś znaleźć :)

      Usuń
    2. W takim razie zazdroszczę trafienia na wymianę takiego towaru:) Jeśli mi się zdarza trafić na towar po 2 złote sztuka, to jest to już tak przebrane, że aż przykro. Ale za to raz kupiłam sobie płaszcz z lamy za 20 złotych do przeróbki. Uznałam, że za dobry materiał to nawet tyle warto:)

      Usuń
  19. Faktycznie płaszczyk podobny do mojego!;)
    i oszczędniej, a równie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka wyszła świetnie, myślę że nawet jako tunika spełniłaby swoje zadanie ;)
    a ten płaszczyk z przeróbki marynarki zjawiskowy i na pewno niepowtarzalny.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka oryginalna, bardzo Ci w niej dobrze, zapraszam do zabawy i po wyróżnienie na mój blog
    http://katarzyna-m.blogspot.com/2013/02/wyroznienie.html
    Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No znów muszę Ci zazdrościć :P. Zapraszam po wyróżnienie na biolozkowydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, ostatnio naszło mnie na zakup tej torebki z Zary http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358022/1098558/SHOPPER%20Z%20DWOMA%20UCHWYTAMI wiem, że taką posiadasz i stąd moje pytanie ;) Polecasz ją? Nie rysuje się i nie odkształca (mam zwyczaj nosić w torebce bardzo dużo rzeczy)?

    Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Zary jest naprawdę porządna! Przetrwała moje przygotowania do ślubu gdzie w torbie nosiłam dosłownie wszystko. Moja po roku jest w stanie idealnych choć muszę przyznać, że o nią dbam. Nie zginam jej jadąc tramwajem, staram się nie rzucać nic na nią w szafie.

      Usuń
  24. Dzięki za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk i sukienka są super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super i sukienka,i płaszczyk.Bardzo fajny jest także tutorial.Jednak zdecydowanie wolę szyć lalkom ubrania,ale wzięłam się za spódniczkę (z papavero oczywiście).Dla siostry,zobaczymy co to mi wyjdzie-jakieś kośluny pewnie.

    Co do fryzurki to może krótkie włoski,tak na chłopaka z grzywką ściętą po skosie,wiesz taki artystyczny nieład na głowie.Podobno krótkie fryzurki odmładzają.
    Mnie też nosi zrobić coś z włosami-to mój sposób na problemy (i picie dużej ilości kawy :/).Praktycznie zawsze miałam króciutkie. A kolory na włosach zmieniały się często. Teraz mam kasztanowy (na razie przy tym kolorku zostanę).
    Jak na razie zapuszczam,ale pewnie zakończy się to jak zwykle..fryzjer i ścięcie.Może wytrzymam?

    OdpowiedzUsuń
  27. Unquestionably bеlіeѵe thаt which уοu saiԁ.

    Your favorite reaѕon seemed to be on the
    internet the easiеst thing to be awаrе of.
    I say tο you, Ӏ certainly get annoyеd
    whilе pеоple considеr worrieѕ that theу ϳuѕt don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    Here is my homepage :: baterie kuchenne

    OdpowiedzUsuń
  28. hello there and thank you for your information – I have ceгtainly pickеd up something new from right here.

    I did hοwever expеrtiѕe seѵeral teсhnical іssues using this website, since I expeгienced
    to reload the ωebѕite lotѕ of times ρгeνious to
    I coulԁ get it to load prоperlу.
    I had bеen wondering if your web host is
    ОK? Not that ӏ'm complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords. Well I'm adding
    this RSЅ to my email and could look out for a lοt more of yоur respective exciting contеnt.
    Make sure you update thіs аgaіn veгy sоοn.


    Have a lоok аt my blog post
    http://freesoftware.infodocs.eu/index.php?title=Utilisateur:GeraldPom

    OdpowiedzUsuń
  29. Good artіcle. I will bе expеrіenсing some of thеse issuеs as well.
    .

    Mу web page: textusa.setxpatriots.com

    OdpowiedzUsuń